Arkadaşlar daha 3 buçuk yaşında sürekli pipisi kaşınıyor diyor sizce neden olabilir yarın giturcem doktora sebebi ne acaba kafaya çok takıyorum hafta sonu çok zor geçti resmen benim için de çocuk için de. Krem sürdüm travazol o bir tık rahatllatti bakalım ne diyecek doktor ama sebbei ne başına gelen var mı