hilalpak Cumartesi misafirim gelecek mantı yapacağım sarma çorba tatlı salata mantıyı hazırladım tarttım 1300 gr geldi , 10 yaşında bir çocuk 5 yasında 2 çocuk 4 yetişkin ama boğazlı🤣 ne kadar yapmalıyım sizce
annediyebiri hilalpak fellah köftesi de yapabilirsiniz yanına ek olarak. 5 pazı yeter diye düşünüyorum
alparslanmomms Eğer sadece sarma ve mantı olacaksa mantıyı 3 e çıkarın . Yok eğer tava pilav gibi doyurucu alternatif bir şeyler daha yapacaksanız mantı 1 buçuk kilo yeterli olur . Küçük kaselere koyarsınız . Doyumluk değil ama çeşit fazla olursa az olmasında sakınca olmaz mantının
hilalpak alparslanmomms sadece dediğim menü, gerçekten gözüme az geldi hani bir de boğazloyoz maşallah yetmez gibi göründü 5 yaşındaki oğluma pişirdim yaptıfmdan bir hamurun nerdeyse tamamı gitti ve 1 tabak çıktı o da hepsini yedi zaten dediğiniz gibi bunun gibi bir tur daha yapmalıyım sanırım
alparslanmomms hilalpak evet maalesef mantı çok emek isteyen bi yemek hemen de tüketiliyor. Yapmaya kalksanız yorucu olmaz mı ? Bence yanına basit bi yemek yapın mantıyla yorulmayın . Ya da bayağı fazla olması lazım mantının kişi sayısı çok anca yeter
hilalpak annediyebiri aman ya yok sadece bu sarma salata çorba başka bir şeyle uğraşamam mantıyı yaparım pturduğum yerden daha iyi