Kızımda 2 buçuk yaşında çok bıraktık geri döndük bugünde kıl olmuş ucu pis olmuş diye çöpe attık çok sorun etmedi ama gündüz uyumadı şimdide dalamiyor üstelik annemle kayınvalidem bakıyor zor.olacak ne yapacağız bilmiyorum benimkide gündüz almıyor uykuda istiyor ama dış ve çene yapısı bozulmasın diye en doğru karar birakmak