1cocukannesi_1 14 aylık olmak üzere benim kızımda herşeye de de der ben heceleyerek anne derim o da taklidimi yaparak de de der. Gel der. Başka hiç bir şey yok. Çorabın nerde, burnun nerde, saçını tara, topunu al gel gibi şeyler dediğimde anlar yapar işaret eder gösterir ama içime sıkıntı giriyor bazen tabi ki her çocuk bir değil ama annelik işte 🥹