Bir mamayı açtıktan sonra 3-4 hafta içerisinde atmanız gerekiyor. O yüzden bebeğiniz uyurken sağsanız buzlukta 3 ay saklayabilirsiniz. Daha iyi olur. Yine de mama derseniz bebekten bebeğe göre değişiyor. İlk doktorunuz sma optipro önermişti. Memnunduk ama sonra nestlenin geri çağırmasından dolayı bir güvensizlik oldu. Hipp kullanıyorum şu an. İlk başta bebeğim hiç sevmedi ama alıştı. Bende anne sütü veriyorum sadece akşam uyku öncesi sütüm yetmiyor bir kere ya veriyorum ya vermiyorum