besece kızım cok hareketli 18 aylık. Montessori aldık çilek daybed modeli, 17 aylıkken yatmaya başladı. Hiç öyle atlama düşme durumu yaşamadık kendisi binip iniyor. Gayet rahat uyuyor. Odasını da ayırdık cocuk resmen rahatladı bizden ayrılınca😅 ben de telaşlanmıştım kenarlarından atlar mı düşer mi diye atlasa da bir sey olmaz cünkü zaten alçak. Korkuluk aldık kenarlarına carpma da olmuyor tavsiye ederim bence zamanı