20 aylık bebeğim iştah sıfır diyebilirim savaşarak yedirmeye çalışıyoruz yemek dışında sürekli badem fıstık kuru üzüm gibi şeyleri yemek istiyor vermezsem kıyamet kopuyor bunlar yerine yemek te yemiyor bunları yedikten sonra zaten yemiyor önerebileceğiniz bir şurup var mı doktora danışarak alacağım ama yine tecrübesi olana sormak istedim