Bu ay sonu 15 aylık olucak aptamil mama kullanıyorduk ama bu çıkan haberlerden sonra eşim golden goat almış mecbur zaten sadece gece uykusuna yatmadan önce içiyor bir kaç ay sonra bıraktırırım diye düşünüyordum.içime sinmiyor sanki hepsinde birşey varmış gibi siz ne zaman mamayı bıraktınız