Kızlar merhaba. 1 ay önce bakırlı spiral taktırdım bugün adet günüm. Bugün sadece peçeteye bulaşan birkaç damla leke geldi. Adetm geldi sandım ama sökülmedi. Böyle olması normal mi? Spiral var diye korunmamazlık yapmadım. Spiral+prezervatif yöntemini kullandım. Adettir demi bu