Kizlar 1 şubatta gün aşırı yürüyüş bant ı ile 20 bazen 30 dk yürüyüs yaptim 81 ile başladim bugun 79 olmuşum adetlıyimde ödem felan elbet vardir 1 mart a 70 kilo nisan sonunda da eski kıloma 57 e düşcem bebis 6aylik oldu sezeryan oldum anca agri sizim hissetmemeye bebekten firsat bulmaya başladim benim gibi varsa birbirimizi destekleyelim🤭