Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 2 yaşında kalabalık ortamları çok sevmiyor, ama bazen de seviyor ortamına göre. Erkek çocukları daha çok seviyor. Konuşma sadece tek kelimeler var bazen anlamdız cümleler kuruyor. Her şeyi anlıyor ama komutları bazen yapıyor bazen yapmıyor istemediğinde bir şey yaptıramıyoruz. İnanın internette gördüğüm videolar beni öyle tedirgin etti ki. Artık bebeğimin her hareketini derinlemesin izliyorum vakit geçiremiyorum aklımda sorularla… Sizce nasıl? Sizlerin bebeklerinde de var mı öyle durumlar