asudetnc Merhaba emziriyorum bebeğim 4 aylık öksürük var özellikle gece çok artıyor ne içebilirim ne yapabilirim emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum öneride bulunur musunuz ıhlamur zencefil zerdeçal içiyorum bal falan yiyorum ama fayda etmiyor