lilko99 Kizlar 16 gun once sezaryen dogum yaptim dikislerim 7. Gun alindi. 1 haftadir dikis yerimde baya sislik ve sertlik var uclara dogru. Ayrica butun karin yuzeyim sizliyor normal mi
shrida lilko99 bende de öyle oldu. Keloid de oluştu ben ona bağlamıştım ama alakası yokmuş. Doğal süreç bu şekilde 40. Gün acılarım geçmişti tamamen. Çok geçmiş olsun
lilko99 Balbulutu estetik dikisten kastiniz nedir eriyen dikismi doktora sordugumda her kisinin tenine uygun olani yapiyorum sende eriyen dikis tutmazdi dedi
lilko99 shrida yok yok dikis yerim cok nizami ve duzgun fakat icte bir sislik odem sertlik var isaret parmagi kalinligi ve uzunlugunda
rumeysadc1 Çok taze dikişleriniz şuan aşırı derece bir ağrı olmadığı sürece sorun yoktur bende sezeryan oldum uzun sürüyor iyileşme süreci dikişin toparlanması ağrıların geçmesi normal doğum gibi değil bence