GezginPaNDa 5 6 yaş çocuğunu satranç kursuna gönderip memnun kalan var mı? Bu yaş erken mı Bu yaşta çocuğu , öğrenen var mı ?
Heymissbon GezginPaNDa kursa gondermedim ama okulda ogreniyorlar yavaş yavas.. önce taşların isimleri sonra yerleri sonra nasil hareket ettikleri seklinde devam ettiler.. suan ufak ufak oynayabiliyorlar erken degil yani ogreniyorlar.. ama kursa gerek var mi bilemedim sıkılabilir mi diye düşündüm
GezginPaNDa Heymissbon kreşte öğrenmiş baya oynuyor. İyice gelistirsin istiyorum ama erken mi bilemedim