hellomy99 Bebeğiniz büyük ihtimalle kolik, bu durumu kökünden çözecek tek şey zaman. Benim bebeğim de 3.ayına kadar her akşam çok ağladı ama 3.aydan itibaren çok rahatladık. Zor ve yıpratıcı bir süreç ama geçiyor, masaj yöntemlerine bakıp yapabilirsiniz. Çeşitli yağlar var ama bizde çok işe yaramadı, bir de kiraz çekirdeğinden kemer var biraz da olsa rahatlatmıştı