Tam da dediklerini diretme yaşı ondan böyle yapıyor ne kadar ısrar edersem yaparlar modunda oldukları için insanın sabrı pek kalmıyor 🥲 Ben de kardeşim doğduğunda 4 yaşındaymışım durup durup kardeşime saldırıyormuşum kıskançlığımdan dilim de pabuç gibiymiş annem iyi sabretmiş yine 😄