Bebeğim 5 aylık gün içerisinde emziriyorum gece + mama ile takviye yapıyorum. Genellikle emerken sakinleşip uyurdu… artık emerken kafasını sağa sola çeviriyor ağlıyor bağırıyor uykuya geçişte de çok zorlanıyor bu geçici bir durum mudur ? Beni eskisi gibi emmezse diye çok üzülüyorum 😔😔😔😔