Merhaba kızlar kayınvalidemi tavsiye üzerine bu doktordan randevu alacağız ama bir türlü çıkmıyor. Fakat sabah erkenden gidip sıra alınabiliyormuş bilen var mı? Kaçta gidilmesi lazım ve kaç kişiyi sıraya alıyorlar. Ve doktor hakkında bilgisi olan var mı?☺️