Hanımlar oğlum 32 aylık iç gündür ateşi geçmiyor ilaç veriyorum düşüyor sonra tekrar başlıyor. Dün acile gittik beş güne kadar ateş normal dedi eğer ateşi yokken durumu iyiyse sıkıntı değil dedi ama hiç içime sinmedi ya var mı yaşayan bu durumu ateşimiz 40lara kadar çıkıyor