mrvelfada Kızlar sa 3 aylık ikizlerime sma kullanıyordum doğumdan beri. Toplatılma kararından sonra bıraktık. Bebelac başladık şimdi de o toplatılıyormuş. Ne kullanacağımı şaşırdım . Mamamil diye bi mama çıkmış kullanıp memnun olan var mı? Öneriyor musunuz?
Semaelisa27 mrvelfada ben kullanıyorum 3 aydır felan çok memnunum tadı güzel kilo alımı iyi içerik temiz fiyat uygun kabızlık gaz vs asla yapmadı çabuk çözülüyor her şeyiyle memnunum stok yapıyorum bu gidişle fiyatı artacak onunda herkes ona dönecek gibi
isimsizdry mrvelfada 2,5 aylık kızım var bizde bebelac kullanıyorduk ebebekte herobaybının maması var onu denemeyi düşünüyorum yeğenlerimde onu kullandı hep