anneyimokk 0_3 ay arası dönemde uyutma şekli, uyuma düzeni nasıl olmalı. Bu dönemde düzen aranmalı mı ya da uyku eğitimi. Neler yapılmalı neler düşünüyorsunuz
esranur67 anneyimokk 3 aylığız düzene sokmaya çalıştıkça daha çok uyumuyor bende saldım ne zaman uyumak isterse o zaman uyuyo😁
tsf anneyimokk kendimde sunlarin faydasini gordum gunduz sabah ev bol isikli sesli gece tam tersi isiklar kapali ses yok goz temasi bile kurmazdim empiricism alt degistirir yatirirdim benim bebegim ilk dogdugunda gunduz uyur gece uyumaz di bu rutinle gece gunduz ayrimini cok guzel ogrendi gece uykusu uzadi ama bunun meyvesini 3 aydan sonra aldim ilk 3 ay karanlik bir donem yaptiginiz hicbir sey ise yaramiyor gibi gozukuyor ama korkmayin 3 aydan sonra gidisat istediginiz gibi oluyor
adaatuna anneyimokk günde 4 uyku 2 saat uyursa kaldırıyorum Sabah 7-8 uyanma Akşam 18:30 18:30 arası gece uykusuna geçiş Gece 2-3 kere uyanmaya kalkıyor Kucağımda poposuna pış pış yaparak uyutuyorum 52 günlük
mnvv 2.aya giricez kucakta sallanarak uyuyor ve öyle de kucakta kalıyor yatağa koyunca uyanıyor. Sallayarak uyutursam hep öyle mi gider diye de korkuyorum çocuk kilo aldıkça daha da zor 🤷🏻♀️
mira_c Güzdüz biz de de bir düzen yok ne zaman uykusu gelirse o zaman uyutuyorum ama akşam 8den sonra gece uykusuna geçmek istiyor uyumazsa huysuzlanıyor uyku saati geçerse de bu defa zor uykuya dalıyor 8 9 arası uyuyor genelde gece 12 gibi rüya öğünü yapıyorum sabah 4 5 e kadar da öyle uyuyor bazen daha erken uyandığı da oluyor tabi
anneyimokk mira_c benimki şöyle 1 gün gün boyu gece ve gündüz nerdeyse tüm gğn uyuyor 1 gün gündüz gündüz uykusunda direniyor hele ki uyku saati biraz geçsin o yatağa yatmak ne mümkün…
bozdemirgizem Gündüz uyutamıyorum uyursa da sadece kucakta bıraktığım gibi uyanıyor ama akşam 8 den sonra gece uykusuna geçiyor ve sadece emmek için kalkıyor 3.5 aylık düzeltilmiş 2 ay
anneyimokk mira_c ayy şaka mı ya neden böyleler acaba hep kendimde hata arıyorum, nerde yanlış yapıyoruz ya da neyi yapamıyoruz bilmiyorum. Şuan alışkanlıklar için daha küçük diyor herkes ama bence çoktan bir şeylere alıştı bile.
mira_c anneyimokk bence bebekten bebeğe de çok değişiyor bazıları uykuyu severken bazıları sevmiyor bazıları iştahlı bazıları iştahsız oluyor genetik akışkanlık dış etkenler hepsi etkiliyordur tabi biraz biraz yine de benim bebeğim çok zor bir bebek değil çok şükür en azından gece uykuları iyi diyerek avutuyorum kendimi bebeği büyük olanlara soruyorum şimdimi kolay ilk aylar mı diye ilk aylar daha kolaydı diyorlar bi üzülmüyorum değil 🥹
anneyimokk mira_c bugün bi uyku eğitmeniyle görüştüm 0_3 ay arası dönemde bebeklerine eğitim veremezsiniz. Emer emer uyurlar kendileri uykuya dalabilir dedi. 4.5 aydan sonra büyüme ataklarını tamamladıklarında gece gündüz artık karışmaya başlar o zaman ancsk eğitim verilebilir dedi. Yani aslında şuan gece uyumaları da çok normalmiş. Ben de kendimi en azındsn gece uyuyor diye avutuyorum ama umarım da böyle gider
anneyimokk mira_c ben de öyle ama biz korktukça bebekler bizden o enerjiyi alıyor kesinlikle. Her haliyle zor ya . Sizin bebeğinşz kaç günlük