Merhaba hanımlar oğlum düzeltilmiş 6 ay 23 günlük normalde 7 ay 23 olarak gidiyor anne sütü+ek gıda olarak ilerliyoruz bu aralar. Sabah kahvaltısı öğlen ara öğün akşam da haşlanmış sebze veya bazen meyve püresi falan veriyorum. 2 gündür beni aktif emmemeye başladı. Normalde beni güzel emerdi uyanınca uyumadan önce falan baya emerdi ama 2 gündür beni doğru düzgün emmiyor ama kahvaltısını yedi az önce yoğurt ve cicibebe verdim onu da yedi ama beni emmedi. Neden olabilir diş çıkarmadı daha damaklar kaşınıyor ama patlatmadı daha hiç. Neden emmiyor biberonla vermeyi denemedim hiç bayadır sağmadım zaten biberon bayadır kullanmıyoruz. Deneyeceğim akşam bakalım ama sizce neden emmiyor olabilir, sütüm de var geliyor emerken görüyorum.