kubrasayfam
Eşler arasında senin benim olmamalı. Sizin olsaydı eşinize bu benim arabam kullanamazsın mı diyecektiniz? Eşiniz çok bencilmiş.
Ehliyetiniz varsa 3-5 gün iyi bir hoca ile trafiğe çıkmanız gayet yeterli olur sizin için. 2020 de manuel ehliyet aldım ama zor aldım bizim araçta manueldi eşime ısrarla otomatik alalım kullanmak istiyorum dedim o da ısrarla manueli sürersin diye diye 3 sene geçti, en son bir para elime geçti altın alalım deyince altın istemiyorum arabayı değiştirelim dedim otomatik aldık, yine hoca ile öncesinde çıkmak istedim gerek yok sürersin ben sana öğretirim desede kocadan hoca olmaz diyerek 5 gün eğitim aldım. Şimdi şehirlerarası yolculuk bile yapıyorum trafiğin leş olduğu bir şehirde yaşıyorum ama her köşe bucağa giriyorum, demem o ki istiyorsanız eşinizi bir şekilde devre dışı bırakıp kullanmaya başlayın.