Merhaba arkadaşlar, biz 6 aydır taşındık girdigimzde bir odada ev sahibinin eşyaları vardı bu şekilde girdik kabul ettik ama girerken de özellikle söyledim bundan sonra eşya kabul etmem , neyse bugün eşime demişler biraz eşyamız var izniniz olsa bırakmak istiyoruz vs , siz olsanız ne yapardınız ya ? Kafam karışık