Merhaba arkadaşlar
bebeğim 6,5 aylık doktorumuzun önerisiyle 5,5 aylıktan itibaren ek Gıda yanı tadımlara başlamıştık. Ancak hiçbir şekilde bir çay kaşığından fazla veremiyorum. Kesinlikle almıyor ve inanılmaz derecede ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu şekilde ek Gıda döneminde sıkıntı yaşayan anneler ne yapmam gerektiği ile ilgili öneride bulunursanız çok sevinirim. 😢