turkkahvesiggg 5 aylık bebeğim var sürekli yüzünü kaşıyor suratı kıpkırmızı oldu özellikle alın bölgesi çok kaşınıyor yanaklarda da var doktora gittik damla verdi ama şu olabilir demedi var mı başına gelen?
gg3848 turkkahvesiggg ay bilgim yok çok fena olmuş başka bir doktora daha mı gösterseniz çok geçmiş olsun 🙏🏻
alpinannesi09 Canım geçmiş olsun benimkide 5 aylık yüzünü çok fazla çiziyor aynı dediğin gibi doktor cildi aşırı kuru olduğu için çizer durur dedi sürekli nemlemdirici sür dedi bepanthol olur sebamed olur her gün sabah akşam sürüyorum gerçekten fayda ediyor benimkinin bir de boynu salyadan kıpkırmızı oldu ne yapsam fayda etmedi çocuk doktoru cildiciye yönlendirdi o da cildi çok kuru egzama gibi olmuş dedi krem verdi sabah akşam sür dedi fayda etti bir cilt doktorunada göster istersen reçete ettiği krem bebekten bebeğe değişir çünkü
turkkahvesiggg alpinannesi09 teşekkür ederim bizimde salyadan dolayı aynı dediğiniz gibi oldu ve evet aşırı kuru sürekli krem sürüyoruz ama geçmedi bir türlü gece yüzünü kaşımaktan uyuyamıyor yarın telrar göstericez bakalım
miriderler Bebeğim 5,5 aylık yaklaşık 3 aydan beri aynı durumdayım nemlendiriyorum ama yok gece uykusundan uyanıyor kaşımaktan gözle görünür bir kuruluk da yok anlamadım doktorlarda bişey demedi size bişey derlerse yazarmısınız bende bilgileneyim