Kızım (20 aylık), bi dönem geceleri çok sık uyanıyordu ve her seferinde ona biberonundan su verdim hemen uyudu filan baktım bu şekilde hemen uykuya dönüyor m*l gibi devam ettim bilemedim.
Şimdi destek gibi oldu ona emzik misali, her gece uyandığı gibi biberonundan su içip uykuya geri dönüyor.
Artık geceleri ona su içmeyi bıraktırmam lazım. Bu durumdan dolayı hem bağımlı oldu hem de her gece altı sızıyor.
Dün gece kaç kere uyandı bir türlü geri döndüremedim uykuya, uykusuzluktan bayıldığım için de yine su verdim öyle daldı..
Pış pış, okşama filan yaramıyor.
Nasıl vazgeçircem ?
Tavsiyesi olan varsa lütfen söylesin ..
Desteksiz bakıyorum ve ilk çocuğum olduğu için tecrübesizim, yardım edin lütfen