Sorma amacım vicdan rahatlatmak falan değil yanlış olduğunu biliyorum ama kendimi tutamıyorum. Genelde hep bebeğimi gece uykusuna yatırınca içiyorum 3 taneye kadar sınırım var, hafif ve çift mentollü sigara içiyorum. Bu sıralar gün içine de yansısı 1 yada max 2 kez içiyorum. İçince çok vicdan yapıyorum kendime kızıyorum ama kendimide tutamıyorum gerçekten ya… off off. Bebeğim 5 aylık sadece meme emiyor. Sigaradan sonra en az 1 saat, genelde 2 saat emzirmemeye dikkat ediyorum gündüzleri