arkadaşlar kendim ettim kendim buldum 2 şubatta regl olmam gerekiyordu tatile gittiğimiz için primolut regl geciktirici kullandım tatilde alkolünde etkisiyle bir takım şeyler yasandı.. şimdi 6 şubatta hapı bıraktım beklemedeyim bi yandan hiç istemiyorum cünkü bebem 11 aylık daha kücücük bi yandan olursa nasıl kıyarım diyorum kafam bulanık suan bu şekilde gebe kalınabilir mi ? regl geciktirici kullanırken