alya_mom bebeğinize hemen çözüm bulmak istediğinizi çok çok iyi anlıyorum. Fakat bu bir süreç bebeğinizin bağırsakları gelişiyor. Her ne yaparsanız yapın bir süre gaz sancısı çekecek. Ve yine aynı şekilde birkaç ay sonra isteseniz bile gaz sancısı olmayacak. Sadece siz onun karnını ayaklarını sıcak tutmaya çalışıp, gaz masajlarına devam edin. Her beslenmeden sonra mutlaka ama mutlaka üstten gaz çıkarmasını sağlayın. Gaz bağırsağa geçtikten sonra istediğiniz prebiyotiği istediğiniz gaz damlasını kullanın maalesef çaresi yok.