Selam kızlar çok kafama Taktığım bir durum var hiçbir doktora gitmedim daha oğlum 17 aylık şu an atak döneminde biliyorum ama geceleri uyanıyor uykusu olsa bile direniyor gözleri kapandığında kaslarıyla gözlerini kaldırıyor her gece ayaktayız ağlanma yok ama uyku da yok yanında durursan yatakta dönüp duruyor şu an destekli uyutuyorum aylayarak acaba bu mu etkili diyorum çünkü önceden sadece gece mamaya uyanırdı bu uykusuzluğa araştırırken internette bu yan bakmanın otizim belirtisi olduğunu gördüm oğlum yürümeye başladığından beri her müzik caldiginda oynar kendi etrafında döner ritim tutar son bir haftadır sadece müzik caldiginda kendi etrafında dönerken omzunun üzerinden yan bakıyor ben bunu oyun olarak düşünmüştüm ya da bir yerde gördüğü taklit ediyor ama sonra otizim verileri deyince şok oldum ama doktora götürmeyi düşünüyorum çünkü çok ekran durumumuz yok adına tepki veriyor 15:20 kelime arası söyleniyor acaba çocuğun uykusuzluğu yüzünden ben de uykusuzum ondan mı bunları düşünmeye başladım bilmiyorum ama bilgisi olan biri yardımcı olursa çok sevinecegim çünkü zaten on aya kadar kolik gaz problemi çektik şimdi de bu sorunu çıktı otizm durumundan çok korkuyorum ve internette çok kirli bilgi var bakmak istemiyorum o yüzden size danışmak istedim