2.500 e satıyorum kızım 1 ay anca yattı yatmadı istanbul avrupa yakasi bahcelievlerdeyim elden teslim olursa bnim iicn daha iyi olur kargoyla ugrasmak istemiyorum hem karsidaki bana guvenmez pem ben karsidakine para konusunda o yuzden elden teslim edecegim

