Kızlar kızım 2 gündür öksürüyordu doktor hava verdi düzenli olarak havalarını yapıyorum ama sabah 6.30 kalktı tıkandı balgamı bir türlü atamıyor artı bugün burnu akmaya başladı şeffaf şekilde. Uyuyamıyor beslenemiyor geniz akıntısı çok fazla. Odaya karanfil soğan yaptım limon kaya tuzu yaptım. Bebek vikisi sürüyorum. Burnunu temizlemeye çalışıyorum asla durmuyor yapabildiğim kadar yapmaya çalışıyorum. nasıl geçirebiliriz varsa başka yöntemleriniz yazar mısınız ?