5 buçuk aylık nerdeyse uzun zamandır biberonla içmesi hep bir savaş biberon başlık ne varsa değiştirdim aynı zamanda mamada ama içmek istemiyor kaşıkla versem ağzını açıyor ama mamada kaşıkla olan birşey değil ki akıp gidiyor ağzından uykusunda içiyorum ama bu seferde gazı çıkmayınca uyanıyor çok aç kalırsa bazen biberonla içiyor baktım saatlerce aç pirinç unu falan yapıp içine mama katıyorum artık aklımı kaybedicem ne yapmalıyım