mrtsh11 Merhaba bebeğimde alerji şüphesi var,6.aydan önce teste cıkmaz dedi doktor,bu mamayı verdi,sürekli kabızlık sorunumuz gaz sorunumuz vardı?bu mamayı kullanıp kabızlık çözüm bulan var mı ?gaza iyi geliyor mu
ebruliss mrtsh11 bu mamadan kullanan arkadadım vardı ama onda herhangi bir sıkıntı yoktu dr ile konusup degistrmesi ni rica edebilirsin bizde Aptamil pepti syneo kullanıyoruz
beernasen mrtsh11 merhaba bizde alfamino kullanıyoruz yaklaşık 1 aydır, bi ara kabızlık yaptı doktorum 2,3 günde bir 1 veya 2 çay kaşığı(her biberona 1 çk olacak şekilde) zeytinyağı vermemizi söyledi 1 hafta 2 günde bir zeytinyağı verdim kabızlık problemi kendiliğinden düzeldi şuan zeytinyağı koymadan kendisi yapiyor🌸