Kızlar ben ocağın 15 inde diyete girmiştim.84 kiloydum.Şuanda da bayadan beri 76.8 de takılı kaldım ne yapabilirim hiç ilerlemiyor.Sadece tok karnına tartıldıgim zaman günlük 100 gram eksiliyo ama sabahları aç karnına tartıldıgim zaman aynı hiç değişen olmuyor ne yapabilirim