Hemdem__ 4.5 yaştan bildiriyorum. 🌸 Yemeğini kendi yiyor, üstünü giymesini istesem kendi giyiniyor, evde oyun oynayıp etkinlik yaparak vakit geçirebiliyor. tuvalete kendi gidiyor. Her şeyden önce artık laftan anlıyor. Bana hem en iyi arkadaş hem yoldaş oldu. ☘️
Ağlama krizleri, atağı, sendromu, diş süreci, pişik sorunu, dışarı çıktığında huysuzluğu, gece defalarca uyanması gibi geçmeyeceğini sandığım tüm süreçler geçti. Kızımı ağlaya ağlaya büyüttüm. Geçiyormuş arkadaşlar. 😊
Sadece artık kendi tercihleri kararları var. “Saçım şöyle olsun, elbise etek giyeyim, her şey pembe olsun” doğru düzgün bir takım giydirsem içine sinmediyse evden çıkana kadar ağlar. O yüzden her şeyin üstüne tütü etek giyerek saçma sapan çıkıyoruz dışarı. Eskiden görsem bu çocuğu ne biçim giydirmişler derdim. Meğer kendileri giyiyormuş. Kınamayın sınanırsınız 😅😅