Hemdem__ 36. Aydan bildiriyorum
Artık oğlum bir ergen ne dersem alınıyor, ve arkadaşlarından bütün olumsuz huyları alıyor, bu aya kadar böyle bir şey yoktu sanırım artık çevresinden etkileniyor.
Herşeyi çok biliyor, asla istemediği bir şeyi yaptıramıyoruz.
Evin babası o, bu yaşa kadar biz onu idare ettik bize uydu, şuan böyle bir şeyin imkanı yok bizim ona uymamız gerekiyor.
Çok inatçı, heran heryerde inadı tutabilir ve insanlar size tuhaf bakabilir.
Yani 3 yaş benim için dönüm noktası, bu zamana kadar zorda olsa uyum içinde büyüttüğüm oğlumu, bu zamandan sonra çok zorlanarak büyütüyorum adeta taşlar yeniden dağılıyor.
İyi yanları da var, artık kendini ifade edebiliyor, dişlerini fırçalayabiliyor, tuvaletini yapabiliyor, uykusu gelince uyuyor, sabah akşam kavramını biliyor, sorumlulukları var. Oyuncaklarıyla oynayınca toplaması gerektiğini biliyor.
Yani zorluklarıyla beraber kolaylıkları daha çok var aslında
Bide evimiz asla ona yetmiyor. İmkanı olan bu yaşlarda kreşe versin yarım zamanlı, onun için daha iyi olur