viyanzey6 8 aylıkken koltuk kenarlarına tutunup ayağa kalkıp adım atmaya çalışıyordu bu yüzden yürüme arkadaşı aldık. 9. Ayda onunla beraber 5-10 adım atıyordu, bazen 3-4 adım atıp düştüğü de oluyordu. Erkek bebek benimki çok hareketliydi yenidoğan döneminden beri, 10 aylıktı bir sabah uyandık ve bir anda yürümeye başladı. Hiç emeklemedi, çok istedim ama sevmedi yapmak istemedi. Şuan 14 aylık🧿