talhamamy prenseskus bingo‘nun beyaz sabun kokulu olanı var beyaz lar için renklere de onu kullanıyorum mükemmel
myangelson prenseskus omoyu eskiden beri sevmiyorum beyazları grilestiriyor resmen. Bingo nun her deterjanını tek geçerim
rana0234 Her ikisini de kullandım renkleri solduruyor toz deterjanlar.Koku olarak Omo daha iyiydi yalnız.
oylesinebiri__ prenseskus bingo aldım toz güzel değil ya önceden omo toz kullanıyordum çok memnun dum
kubra00k prenseskus ben netten aldım en son. Trendyolda kupon vardı 20 kiloyu 610 tl ye aldım. Orjinal üretici firmasından.
myangelson prenseskus aynı ürünler oluyor diye biliyorum ben ya. Ben de çok kez a101 den falan deterjan aldım
surprizbebe prenseskus omo tabi ki. Lekeleri çıkarır güzel temizler. Ben sıvı tercih ediyorum ama hep omo alırım
prenseskus mamacitaa_ nerden aldınız? Bide orijinal mi şimdi diyorlar ya çok sahtesi çıktı ona göre o alışveriş merkezinden almak istiyorum