Ariyaarya ahhh büyük oğlum 1 yaşındayken 8 kiloydu.O kadar çook üzülüyordum ki zamanında seni cok iyi anlayabiliyorum.Şimdi 8 yaşında kilo versin diye bakıyoruz🙈Gerçekten önemli olan sağlıklı olması ,ben bunu çok geç anladım.Bu yüzden hem oğlumu yemesi için baskı yaparak çok zorladım hem de kendimi yıprattım.Hepsi bosunaymıs,önemli olan tek şey sağlıklı olması☺️