kkelemcisoy ben onun yazdığına göre cevap verdim hem emmiyor hemde mama almıyor aşağıda yazmış bütün mamaları kullanmış ama bebeğine yaramamış evet bebekler en az 2 yıl emmeli yada devam sütü kullanmalı haklısınız tabiki ama bebek hiçbirşey kabul etmedikten sonra ek gıdaya mecbur başlayanlar var üstelik yazdım doktoruna gösterin doğru yolu gösterecektir bende tecrübe ettiklerimi sölüyorum kafama göre yazmıyorum belki bi faydası olur ben 3 aylıkken zorunlu ek gıdaya başlayan bebeklerde gördüm her bebek aynı değilki artı kilo alımı düşer bu bebeğe tehlike olur