Valla şikayet değil sadece 3 4 yaş annelerine soruyorum. Boyama evi ve parmak boyası aldım. Boyama evine önce heyecanlandı sonra saldı yani asla heves yok. Parmak boyası da anca sayfa değiştirdi sonra ıslak mendille sildi bıraktı. Oyuncak oynamıyor,etkinlik yapmıyor yani sıkılıyor kardeşine sarıyor. Kulağına bir şeyler sokmaya çalışıyor, üstüne oturuyor. Sabahtan akşama kadar da oynasam böyle değişmiyor. Davranışları beni aşırı yoruyor artık. Hiçbir şeyden memnun değil. Sizde böyle misiniz neler yapıyorsunuz