Merhabalar oğlum 14 aylık. Aslında dördüncü aydan itibaren bestiron damlası kullanmıştık ancak iştahsızlığı üzerine gittiğimizde bu ay tahlillerinde Ferritin değeri düşük çıktı. Ferrozinc şurup yazdı doktor. Çok zor içiriyoruz portakal suyunu karıştırıp öyle veriyoruz ki onu bile zar zor içiyor. Ancak bir diğer konu çok fazla gazlanmaya başladı gece uykusunda gaz sancısıyla uyanıp ağlıyor sürekli gaz çıkarıyor ve hala iştah yok 2-3haftadır kullanmamıza rağmen. Kullananlar böyle bir etki yaşadınız mı ? Gece sürekli ağlayarak uyanıyor. Karnı şişiyor ve çok gazlı. Yarın yeniden gideceğim doktora ama deneyimi olanları dinlemek istedim :( iştahsızlıkla başımız büyük derte