O aylarda bebelere bi güncelleme geliyor sanki kalkıp gitcek cok önemli işleri varmış gibi bir anda dikeliyorlar😁 tamamen gelişimsel bir sey 6 aylık oldu kızım hala aynısını yapıyor bazen uykusunda bile. Desteksiz oturana kadar oturmak isteyecekler, oturabildikleri zaman da ayağa kalkmak isteyecekler eminim😁😁
Bırakın yuvarlansın gazını da daha iyi cıkarır. Gelişimsel durumların önüne geçmeyin doktorlar elbette her seyin en iyisini bilir ama cocuk da kendini en iyi bilir