mirosgirl bizim de 9. Ayda kanda çıkmıştı aynı şekilde yumurta yerken sorun yaşamıyordum ama egzamaları vardı, 3 ay diyet yaptık ikimiz de bu arada ben de sıfır içeriğinde yumurta bulaşanı olan bir şey bile yemedim. Kahvaltılar zorluyor evet yulaf, yumurtasız pankek vs. Ama 3 ay sonra sıfırlandı alerji yavaş yavaş açtı doktorumuz diyeti 13 aylık egzama da kalmadı geçti tamamen yumurta da yiyoruz🤍 biraz sabır sadece iyi bir dikkat tamamen geçiyor kaçamak yapmadan, aşıyı da 12. Ayda hastane ortamında oldu sorun da çıkmadı geçtiği için.