Oğlum 4 yaş. Sürekli burun akıntısı, gece horlama, diş gıcırdatma, ciddi iştahsızlık ve sık hastalanma sebepleriyle KBB ye götürmüştüm. Geniz eti büyümesi var denildi.Normal elle muayene edip yüzde doksan ilaçla küçülür, ameliyata gerek kalmaz denildi. İlk 5 gün iliad burun damlası kullandık. 2 aydır da aralıksız bir şekilde N-cort burun spreyi ve levmont alerji çiğneme tableti kullanıyoruz. Malesef çok fayda göremedim. Şikayetlerimzin hepsi hala devam ediyor. Doktor 3 aya tamamlayalım dedi. Çok üzülüyorum geceleri asla verimli uyuyamıyor nefes alamıyor. Ne yapacağız bilmiyorum😞 Bu arada Çörek otu yağı falan onları da denedim fayda göremedim