Kızlar ben uzağı gözlüksüz göremiyorum şu an takımtıdığım gözlük le de tam net göremiyorum doktor her 6 ayda Bir gel dedi gideli 3 ay oldu. Şimdi gitsem gözlüğün camı değiştirir mi doktor daha bu gözlüğü alalı 2 yıl olmadı. 1 yılı geçti. Doktor camı değiştirse yüksek ücret çıkar mı birde kızlar. Çıplak gözle hiç göremiyorum gözlükle önce net görüyordum uzağı şimdi o netlik de gidiyor