Kızlar yardım please geçen de post açmıştım. Bebeğim cumartesi 1 yaşına girecek ama geceleri artık tahammülüm sıfıra geldi. Dün doktordaydık sordum gece beslenmesini kesebilirsin artık dedi. Gece deneyelim dedik hak getire kızıl kıyamet. 1 saat ağladı en son yorganla salladık öyle uyudu. Max 1.5 saat uyuyor sonra emmeden asla uykuya dönmüyor ne emzik ne pış pış hiçbir şey fayda etmiyor. Gündüz de öyle emmese yorganla sallayacaz o da tek olunca mümkün değil gerçi o da bi destek. Ben ne yapacağımı bilmiyorum bazen 40 dkda bir uyanıyor yarımşar saatlik uykularla devam ediyorum. Acaba birkaç ay daha sabretsem biraz söylediklerimi de anlarsa daha mı kolay olur bıraktırmak ya daha da kötüleşirse diyorum. Napmalıyım tecrübeli anneler 😞