Herkese merhaba arkadaşlar benım oğlum 8 aylık ancak gece uykumuz hiç yok saat başı uyanıyor doktora söyledim bu durumu nurse harveys şurup yazdı günde 3 tatlı kaşığı ver dedi uykuya alışınca kesersin dedi. Bende eczaneden aldım nurse harveys colex . Dün iki kez verdim bugün biraz sakindi sanki acaba şurup mu sakinleştirdi içime şüphe girdi vermesem mi diyorum. Kullanan annelerin yorumlarını bekliyorum